De ce ne numim noi salariati…si nu angajati…

Fabulospirit …in sinea noastra- Intamplare reala
…Sau de ce ne numim noi salariati…si nu angajati…

Cu tupeu, imi fac curaj sa comand o carte pe net, cu livrare prin Posta Romana. Auzisem povesti cu damele prafuite si plictisite de la Posta, care te servesc cu aceeasi amabilitate cu care isi servesc sotul duhnind a bautura, pisat pe el si cu ruj la 3 lei pe camasa apretata sarma.

Dar de ce sa-mi neg placerea experientei?

So, exact la o saptamana dupa ce uitasem de comanda, primesc o recomandata cu o urma de stampila. Tot din povesti imi aduc aminte ca trebuie sa fie un oficiu postal indicat. Ma uit atent, o intorc pe toate partile, im calc pe inima si ma duc la damele de la Posta sa le intreb.

Mi se indica cu un zambet cracanat sa citesc doua din cele 10 cifre de pe stampila stearsa, pentru ca ala sigur e numarul oficiului. Ma gandesc cu amuzament ca e un fel de Loto si ca n-am tras biletul castigator… si ma apuc sa caut calea catre fericire.

Si adresa s-a nimerit in celalat capat al Bucurestiului, la cel mai apropiat oficiu postal de libraria la care n-am reusit sa ajung. Dar… aflu ca pot scurta calea catre fericire cu un simplu telefon…sa nu.

La Oficiul Postal 25 raspunde o fatuca enervata ca am intrerupt-o din Solitaire: Alo. (Punct si atat, ca daca nu stiu unde am sunat, la ce mama naibii mai derajez). Ma gandesc sa-mi incerc norocul si intreb daca poate fi trimis coletul la alt oficiu postal, mai apropiat.
Fatuca afectata: „Nu! Si nici nu oferim relatii!”
Si ma trezesc si eu sa-mi pastrez calmul: „Dar informatii oferiti?”
Din lipsa de „angaja-ment” n-a stiut sa-mi raspunda. S-a razbunat pe receptor… si a ramas salariat…asteptandu-si banutii de la sfarsitul lunii si acceptand jocul chinuitor al mintii…Solitaire….

Lasă un răspuns

