FabuloLogo

Bancile sunt o sursa de inspiratie pentru bloguri, forumuri si discutii. Orice „utilizator” de banca are o poveste despre serviciile unei banci. Fiecare am fost adusi in niste situatii de camera ascunsa de personalul din banci.

Eu m-am gandit sa nu mai incing spiritele si sa povestesc despre un aspect mai „light” al unei banci: Logoul.

Am observat intr-o seara, trecand pe Bd. Unirii, sediul GarantiBank International. Mi-a atras atentia sigla: un trifoi cu patru foi .
Si ma gandesc: trifoiul cu patru foi e semn de noroc.
Dar ce legatura are cu banca? Logoul este, sau ar trebui sa fie, imaginea brandului/bancii.

De mici am fost invatati sa punem bani deoparte, sa strangem ca furnica si sa-i ducem la …banca. Dar furnica muncea, ea nu credea in noroc. Nu cumva greierul este cel peste care a dat norocul? El statea toate ziua la soare si credea in noroc. Hmmm, a gasit un trifoi cu patru foi, l-a scuipat, l-a pus in san.
Si apoi? Nu cumva a castigat la loto?

Apropo de loto, Loteria Romana (singurul brand romanesc care apare in top 100 branduri din lume) si-a ales acelasi logo, cu ceva mai multa inspiratie http://www.loto.ro/. Il gasim la 100 de metri mai incolo, pe blocul Loto de langa Tulip Hotel.

Intrebarea mea este: cine a fost primul? Loto sau Garanti?…

*Un logo (probabil o prescurtare de la logogramă, din logo- „cuvînt” şi -gramă „scriere”[1]), numit uneori şi siglă,[2] este un element grafic folosit pentru identificarea unei firme, a unui produs, a unei organizaţii, a unui eveniment etc.
Wikipedia

Lasă un răspuns

