Mind Tools: Attribute Value Mapping

Acest instrument este ideal pentru a identifica beneficiile unui produs/serviciu dar si o modalitate extraordinara de a interactiona cu oamenii din firma.

Personal, recomand ca la acest exercitiu sa participe mai multi colegi din firma, din diverse departamente, intrucat este un exercitiu de cunoastere a identitatii produsului care nu necesita cunostinte de marketing.

Listeaza in partea de sus a unei pagini atributele cheie ale produselor/serviciilor tale si in partea de jos gaseste impreuna cu oamenii din sala beneficiile:

Ex.:

Why should you buy this product:

– because it is round

– because it is red etc.

So What:

– you’ll find it easy to use

– it matches your existing clothes etc.

 

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s