Mind Tools: Atributes versus Benefits

Iti suna cunoscuta intrebarea: ce comunic? Ce promisiune serveste brandul pe care lucrez? Cum gasesc acel „insight” in client care sa-l faca sa tresara de fiecare data cand aude de brandul pe care il promovez?

Fie ca lucrezi in agentie sau la client, Attributes versus Benefits este un instrument excelent de a descoperi beneficiile reale, percepute de client si de a formula o pozitionare coerenta.

Incearca urmatorul exercitiu pentru a gasi beneficiile propriei persoane: scrie pe o hartie punctele tale forte. Discuta-le cu un prieten si incearca sa vezi care sunt beneficiile percepute de acesta pe baza a ceea ce tu ai scris.

Ex.

Atribute:

Nice person

Trustworthy & reliable

Good Insights

Benefits

Gain companion

I will laugh

I’ll get discount

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s