Mind Tools: Brand Fusion

Vrei o comunicare consistenta si eficienta pe toate canalele de comunicare? Vrei ca fiecare contact cu potentialii clienti sa lase o amprenta unica, consecventa in mintea lui?

Cele mai de succes campanii pe care le-am vazut sunt cele care au reusit sa decline o idee in mai multe comunicari, fara sa piarda esenta brandului. Si asta pentru ca orice particula de comunicare se adauga eforturilor de pana atunci, devenind mai puternica, mai convingatoare.

La capatul opus sunt companiile care isi schimba mereu mesajele, identitatea, imaginea. Consumatorul devine confuz, iar urmatorul pas este respingerea.

Exista un trick de a obtine aceasta coeziune pe fiecare material de comunicare, in fiecare contact point.

Verifica fuziunea dintre:

– Mesaj: ceea ce doresti sa transmiti

– Categoria de produs sau de servicii pe care le oferi

– Brandul pe care il comunici

Daca cele trei componente sunt prezente, comunicarea ta va fi consistenta, fie ca este vorba de un print, de un spot tv sau un add pe facebook.

 

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s