Mind Tools: Substraction

„Substraction” este un instrument de „inovare” cu rezultate spectaculoase., recomandat celor pregatiti sa revolutioneze categoriile existente.

Conceptul de la care porneste este ca nu trebuie sa adaugi ceva produsului si serviciului, doar pentru ca toti ceilalti au. Dimpotriva, diferentierea porneste de la simplificare, de la eliminarea unui element central al produsului/serviciului pe care il supunem testului.

Un exemplu vechi de cand lumea este masina –  cineva a gandit la un moment o caruta fara cai. Exemplele continua: un telefon fara butoane: Smartphone, un software fara vanzatori: SugarCRM etc.

Substraction poate fi si o modalitate de a castiga un anumit segment de piata: cine si-ar dori niste scaune incomode? Poate aeroporturile, care doresc ca pasagerii sa petreaca mai mult timp in magazine?

Nu pleca de la prejudecati: incepe prin a elimina componentele cheie si vei obtine idei noi de afaceri, de promovare si de comunicare.

 

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s