Mind Tools: Theme Rheme

Una dintre tehnicile mele preferate de a genera concepte de campanii pornind de la pozitionarea unui produs/serviciu este Theme Rheme.

Acest tool presupune a gasi un element din pozitionarea ta pe care il poti declina in comunicare.

Ex.: iata 3 concepte de comunicare pornind de la misiunea:
Inspiring the Romanian talent.

Varianta 1: Inspiring the Romanian talent.- vei comunica modalitati de a inspira: prin carti, prin oameni, prin filme etc.

Varianta 2: Insiring the Romanian talent. – vei comunica spiritul autentic romanesc: viata la tara, mancarea romaneasca, calusarii etc.

Varianta 3: Inspiring the Romanian talent. – vei comunica talentul la romani.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s