Comunicare … autentic

Am trecut in weekend prin Nessebar. Incercand sa absorb cat mai mult din frumusetea orasului, am observat pe o poarta scorojita de lemn o fotografie alb-negru a unui barbat trecut de a 50 de ani, carunt, usor galbui. Fara sa acord prea mult importanta, am trecut mai departe.

In mai putin de 100 de metri, am observat surprinsa o alta fotografie, de aceasta data infatisand chipul unei femei tinere. Am lasat-o insa pe seama unei coincidente. Am observat ulterior din ce in ce mai multe imagini de acest fel. Acordand putin mai multa atentie mesajelor in greaca care insoteau fotografiile, am inteles ca este vorba de o pomana.

La capatul stradutei, am gasit o biserica cu porti mari, de lemn. Pe peretele inalt de langa poarta, un panou cu toate fotografiile pe care le vazusem indica ca acolo este locul in care se tinea pomenirea.

Ce are comunicarea aceasta primara atat de eficient? Mesaj clar (imaginea in chenar pe poarta), flux intutiv (straduta te ducea spre biserica), atentie la detalii (Biserica este usor de gasit).

Intr-o lume in care ne pierdem in concepte si idei care mai de care mai pestrite, utiam adeseori cat de naturala este simplitatea si atentia la detalii…

Lasă un răspuns

