Mind Tools – Creative usage of the Problem

Marketingul nu este si nu ar trebui sa fie un departament care ascunde problemele unei firme sub o poleiala de beneficii si promisiuni false.

Si atunci ce face?

Gaseste identitatea, cu bune si rele.

Una dintre cele mai utile tehnici de inovare in marketing este „Creative usage of the Problem”, care s-ar traduce cam asa:

„Turn your problem into a solution and don’t be appologetic about it”.

Find your problems in:

1. The Brand (awareness, perceptions, beliefs and attitudes)
2. The product (name, smell etc.)
3. Distribution
4. Legal issues
5. Mandatories (do’s and dont’s)
6. Budget
7. Timing
8. Media Constaints

Un exemplu excelent de brand a carui strategie de pret nu permite un buget consistent de promovare este James Ready. Din fericire, baietii de la Leo au transformat problema intr-un real succes:James Ready Beer

Detalii pe http://adhunt.blogspot.com/2009/02/james-ready-help-us-keep-this-beer-buck.html

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s