nEGOciere

Sunt numeroase definitii pentru negociere. Si totusi, cea mai buna mi s-a parut cea vizuala: nEGOciere.

De ce? Pentru ca totul porneste de la EGO. Omul de rand nu gandeste in termeni de strategii sau categorii. Acesti termeni sunt in mintile noastre, in special in gandirea oamenilor de marketing. Singura intrebare comuna pentru ratiunea de a comunica a fiecaruia dintre noi este „What’s in it for me?”

Pricingul este un exemplu excelent de analiza subiectiva din partea consumatorului. Acesta nu se va gandi: este mai scump decat celalalt, deci este premium. In mintea lui sunt cativa parametri simpli:

– Prea scump pentru mine

– Scump dar merita

– Este un chilipir

– Prea ieftin sa fie ok.

Concluzionand, hai sa punem cartile deoparte uneori, sa ciulim urechile, sa cascam ochii…

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s