Marketing cu rezultate

Dupa o perioada in care criza parea sa fi secat creativitatea si rezultatele din marketingul local, cei de la Rompetrol vin cu o campanie care rastoarna mitul ca doar campaniile scumpe clasice, costisitoare, genereaza rezultate: beneficii clare, canal cost-effective, comunicare targetata, rezultate grozave.

Saptamana trecut am auzit pentru prima oara de viralul Rompetrol pentru Efix. Spectaculos este  ca, in interval de o saptamana, 6 prieteni mi-au povestit cu entuziasm impresiile despre filmulet. Cireasa de pe tort a fost cand, la finalul saptamanii, am primit newsletterul zilnic de la Drayton Bird, parintele marketingului direct din punctul meu de vedere cu titlul:

I couldn’t believe what these crazy Romanian mechanics did

Drayton vorbeste despre campanie, despre rezultate (120000 de vizualizari) si nu in ultimul despre „responsabilul campaniei”, Mihai Dinculescu, absolvent in 2008 al EADIM  ( The European Academy of Direct and Interactive Marketing).

Great work Mihai!

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s