Mamma Mia!

Nu sunt fan musicals si totusi am gasit cateva astfel de filme care merita vazute, iar Mamma Mia este in top.

Daca vrei un film light, de vazut cu prietenii, Mamma Mia este cu siguranta o modalitate savuroasa de a-ti petrece timpul liber, de a inventaria extremele catorva generatii haioase si moda extravaganta asociata muzicii Abba.

Un film care m-a bine dispus si mi-a mai taiat din excesul de seriozitate. M-am surprins fredonand melodiile celor de la Abba si din cate stiu, filmul a resusciat curentul pentru o vreme.

A se consuma vara, cu o limonada si o companie placuta:

http://www.imdb.com/title/tt0795421/

One response to “Mamma Mia!

  1. perfect adevarat! si mie mi-a placut mult filmul, l-am vazut recent si l-as revedea peste 2-3 ani🙂.

Lasă un răspuns

