Esti fumator? Accepta provocarea

Primul lucru pe care trebuie sa il faci ca si fumator este sa te decizi ca vrei sa te lasi de fumat. Al doilea si cel mai greu, zic eu este sa te apuci efectiv sa citesti cartea.

Personal nu cred ca exista fumator care sa nu isi doreasca sa renunte la fumat. Problema apare atunci cand trebuie efectiv sa o faci. Foarte multi o sa isi spuna ca nu acum e momentul potrivit sau ca nu isi doresc inca asta. La fel am facut si eu, mi-a fost frica sa citesc cartea, desi ea zacea in inbox de cel putin un an. Spun ca mi-a fost frica pentru ca nu stiam ce o sa se intample daca ma las, imi era frica ca o sa ma las cu ajutorul cartii, imi era frica ca nu o sa mai socialez, ca nu o sa mai am puncte comune cu oamenii din jurul meu, dar nu a fost asa.

Lasatul de fumat a fost un lucru usor de realizat pentru ca mi-am dorit sa fac asta cu adevarat, nu pentru ca mi-a impus cineva sau pentru ca cei care ma iubesc ma cicaleau. Mi-am dat seama ca imi fac rau singur si ca arunc bani pe geam lunar.

La momentul cand scriu aceste randuri sunt nefumator de o luna si sunt cel mai fericit om din lume pentru ca am facut acest pas.

Pentru mine sa ma las de fumat a fost o mare realizare care a venit cu beneficii, fara dezavantaje. Printre aceste beneficii as numara: surplus de energie, respiratie proaspata, lipsa petelor de pe dinti si de pe degete, bani etc.

Postul acesta nu a fost scris pentru a ma lauda, ci in speranta ca macar o persoana care il va citi va reusi sa se lase de fumat cu ajutorul cartii. Nu va spun sa va lasati de fumat, ci doar sa cititi cartea. In cel mai rau caz veti irosi ceva timp si nimic mai mult.

Nu aveti nimic de pierdut, doar de castigat.

Lasă un răspuns

