Experiente noi

Ti s-a intamplat vreodata sa spui ca niciodata n-ai sa incerci ceva? Si totusi sa o faci si apoi sa ramai absolut stupefiat de ce pierdeai?
Sa fiu mai concisa.
Am avut de curand o experienta pe care  o priveam cu destul de putin interes, ba chiar evitam  subiectul de fiecare data cand venea in discutie.
Si totusi, intr-un weekend in care se anunta cod galben de ploi si vijelii si la scurt timp dupa ce am primit o veste destul de proasta, care m-a adus brusc cu picioarele, sau mai bine zis fundul, pe pamant, am decis sa o incerc. S-a dovedit o experienta care:
M-a facut sa ma relaxez si sa ma deconectez de probleme
M-a eliberat de betoane si praf
Mi-a dezvaluit stelele ascunse sub norii de praf din orase
Mi-a oferit cea mai gustoasa experienta culinara
M-a apropiat de niste oameni extraordinali, deschisi si haiosi
M-a energizat
Mi-a oferit cel mai odihnitor somn
Mi-a desfatat privirea dimineata cu o priveliste senzationala
Si aceasta experienta a fost.. statul la cort.
Concluzia la care am ajuns si pe care ti-o recomand cu caldura: incearca mai multe, judeca mai putin. Altfel, risti sa pierzi experiente minunate, greu de inlocuit.
Sunt curioasa.
Tu ce ti-ai spus ca iti este imposibil sa faci si ca nu ai incerca?

Lasă un răspuns

