HappyThankYouMorePlease

Esti dupa o despartire? Sau ai pofta de o doza de inspiratie?

Atunci iti imprumut Happythankyoumoreplease, care poate deveni un Happy Placebo pentru tine.

De ce ti-l recomand?

Este greu de explicat faptic. Actiunea nu te da pe spate.

As spune ca ceea ce mi-a placut cel mai mult este sentimentul pe care ti-l lasa, ca nu esti mai prejos decat altii, ca ai acelasi drept la fericire si iubire, doar daca-ti permiti asta:
“Go get yourself loved by beeing a person you could love.”

Este un film despre recunostinta de a fi tu, despre faptul ca iubirea si fericirea nu sunt prescriptii pe reteta ci vin in cele mai neasteptate forme in momentul in care esti pregatit, ca exista o ordine instinctuala a lucrurile pentru tine.

Morala: multumeste si cere mai mult din ce-ti place.

Enjoy,

Happy Placebo

PS.Propune-mi un film pentru urmatorul review. Care este ultimul film inspirational pe care ti-l amintesti?

6 responses to “HappyThankYouMorePlease

  1. oh my god! e cu Ted Mosby!!! Ii sta foarte bine in rolul de baiat bun care isi cauta iubirea vietii!🙂 Cu siguranta voi vedea filmul! Multumesc Happy Placebo pentru recomandare!

  2. Mr. Nobody merita un review, cand ai timp.
    http://www.imdb.com/title/tt0485947/
    Mie mi-a placut, dar nu e un film de popcorn.

  3. mersi fostulomrau, revin cu impresii despre el

  4. m-am uitat pe trailer si imi place ce-am vazut. abia astept sa-l vad in intregime

  5. S-au ridicat standardele cu recomandarea Mr. Nobody…dar..am si eu unul bun..de vazul HD daca se poate: un film – documentar despre snowboard facut de Red Bull – The Art of Flight, O sa iti placa!🙂

  6. mersi mada, cu siguranta este un film pe gustul meu🙂 . @fostulomrau – filmul este extraordinar si avand in vedere intamplarile din ultima perioada, chiar m-am regasit in el. Mersi de recomandare

Lasă un răspuns

