Newcomer in town: Inglot cosmetics

Ca orice femeie interesata de make-up, sunt mereu in cautarea unor produse de calitate (a se citi care rezista, nu incarca excesiv, au un raport bun cantitate/pret). Pe langa binecunoscutele MAC, NARS, Bobbi Brown exista insa o multime de alte branduri care nu ating o notorietate foarte mare la noi deoarece nu sunt comercializate in Mall-uri sau in magazine specializate.

Am fost foarte bucuroasa sa descopar ca acest lucru incepe sa se schimbe cand am descoperit insula Inglot in Carrefour Feeria. Acum este inchisa, insa doar pentru ca se pregateste deschiderea magazinului propriu in Baneasa Shopping City, chiar deasupra MAC.

Aflasem despre Inglot urmarind canalul youtube al Juliei Graf (sau MischievousTV pentru cei care o stiu) si eram foarte nerabdatoare sa pun mana pe o paleta de nuante ca sa vad cum se comporta. Ei bine…am reusit!

Prima paleta pe care am cumparat-o a fost una alcatuita de mine insami, folosind ceea ce Inglot numeste Freedom System, respectiv posibilitatea de a iti achizitiona o paleta de 2,3,4,5,10 (si chiar mai multe) culori pe format rotund sau patrat (aproximativ!) pe care sa o personalizezi cu ce nuante doresti.

Deosebirea (si beneficiul, in cazul meu) consta in faptul ca in functie de cat stii ca folosesti sau nu un anumit set de culori iti poti lua o paleta pentru nuante rotunde (care au o cantitate mai redusa) sau pentru nuante patrate (care au o cantitate de fard mai mare).

Al doilea motiv pentru care sunt un fan al produselor este pretul. 23 RON pentru un mono patrat este un pret extraordinar daca il raportezi la 64 RON (pretul pentru un mono MAC – refill, in magazin). Un case de 4 culori este si el doar 25 RON la Inglot.

Produsele sunt fabricate in Polonia si au rezistenta mare pe pleoape (pana acum am incercat doar eyeshadows). Fallout am intalnit doar la nuanta mata, insa si acesta este foarte putin si foarte fin. Particulele sunt foarte mici si fine, ceea ce le face foarte usor de intins si blenduit.

Acum sa trecem la prezentarea paletei.

Inglot  4 quad square eyeshadows

Inglot 4 quad square eyeshadows

DSC_0511

498

498

498 – Este un gri inchis mat, cu subton rece (albastru cel mai probabil) si cu particule foarte fine de culoare teal. Particulele se vad doar in cutie. Pe piele nu se vad deloc. Este o alternativa de contur de ochi de zi sau de seara (aplicat intens). Pentru machiaje mai elaborate poate fi folosit si ca nuanta de cut-crease. Eu il folosesc pe post de eyeliner in zona genelor inferioare sau ca si fard de zi (aplicat insa foarte fin si foarte bine blenduit) deoarece este mat.

444

444

444 – Nuanta mea favorita din cutie. Este un gri maro metalizat perfect echilibrat. Are finish satinat spre frost si poate fi folosit ca single color make up. Sunt multe dimineti cand ma grabesc foarte tare si nu am timp sa imi aplic 3-4 nuante, sa fac blending corect si sa ma asigur ca nu am intensitate de machiaj de seara (asta pentru ca am o lumina proasta la masuta de make up :))).  In aceste dimineti nuanta 444 ma scapa de griji. Aplic o baza (TFSI cel mai des, sau MAC Soft Ochre), aplic nuanta in mai putin de 30 de secunde cu pensula Deluxe Crease Brush din Starters Set (Real Techniques) si asta e. I’m good to go.

154

154

154 – este un auriu nude cu o tenta de piersica stinsa. Are finish frost. Poate fi folosit atat ca baza pe intreaga pleoapa, cat si ca highlight . Eu il folosesc si pentru blending si fade out cu nuanta 498 (un gri inchis mat cu subton rece), insa este o alegere personala care tine de nuanta de par si cea a tenului.

152

152

152 – este un argintiu metalizat deschis. Cred ca baza este un gri. Finish frost. Se poate folosi pentru smokey eyes sau pentru asezarea pe pleoapa mobila insa pentru machiaje elaborate sau de ocazie. Nu este potrivit pentru toata ziua decat eventual ca highlight in coltul interior al ochiului daca in rest optam pentru un machiaj in nuante de gri, taupe mate.

Swatches: 498, 444, 154, 152

Swatches: 498, 444, 154, 152

Abia astept sa se deschida magazinul. Deja am in minte niste nuante de verde si combinatiile care pot fi facute cu ele🙂

Lasă un răspuns

