Remediu traditional pentru o problema de actualitate – caderea parului

anti caderea paruluiStres, schimbari hormonale, sarcina, afectiuni ale tiroidei, vitamine naturale insuficiente – situatii des intalnite in lumea moderna cu care mai repede inveti sa traiesti decat sa le poti rezolva definitiv. Toate au efect imediat in caderea parului.
Ai incercat deja toate metodele: te-ai tuns cat mai scurt, nu te mai vopsesti, te-ai dat cu fiole, sampoane scumpe si alte programe anti cadere in „X pasi”, ai luat pastile anti caderea parului si nu au functionat nici macar dupa cele 3 luni promise in prospect?

Iti propun intoarcerea la o metoda traditionala. Eu am testat-o si rezultatele au aparut dupa primele folosiri. Iar despre cost…ce sa mai vorbim!
Secretul meu este o masca de par compusa din:

  • un galbenus de ou
  • 2 lingurite de miere de albine
  • 30 ml de ulei ricin (sau, daca vrei sa diversifici: 10 ml ulei ricin, 10 ml ulei jojoba, 10 ml ulei argan)
  • Optional poti adauga: vitamina A, vitamina E, ulei esential de rozmarin, extract de Chili, urzica pudra.

Se aplica pe radacina si pe par. Se acopera cu o casca de dus.

In general retetele de acest gen ma descurajeaza din doua motive:

  • se recomanda sa le tii cateva ore, pana la o noapte intreaga – nu am timp de asa ceva – eu o tin o ora, maxim o ora jumatate, inainte de spalare. Isi face efectul foarte bine si asa, iar pentru ca efortul meu este mai mic, o aplic odata la 2 spalari.
  • suna foarte lipicios si greu de dat jos – din experienta pot zice ca nu este asa. Se spala usor cu apa calda si un sampon care face spuma. Daca e nevoie poti face 3 samponari ale parului.

Masca parDupa aplicare, nu doar ca parul nu imi mai cade, dar, extra beneficiu, parul meu este mai matasos si stralucitor, mai sanatos!

Tu ce rasfaturi pentru par folosesti?

One response to “Remediu traditional pentru o problema de actualitate – caderea parului

  1. niste albus ati incercat?

Lasă un răspuns

